Top Ad unit 728 × 90


Δημοφιλή/Popular

Φόρμα επικοινωνίας

Καλώς Ορίσατε στο Site μου - Nicolas Lagios.

Μετά από πολλά σκαμπανεβάσματα και προσπάθειες με επιτυχημένες αλλά και μη ιστοσελίδες, μετά από πολλά χρόνια στον χώρο του internet και του I.T. γενικότερα, κατάφερα να συγκεντρώσω μέρος των γνώσεών μου και των εργασιών μου, σε μια ιστοσελίδα portfolio, με την δύναμη της Google, αλλά πάνω απ' όλα με το μεράκι μου για αυτή την δουλειά.

Ονομάζομαι Νικόλαος Λάγιος, είμαι Web Designer & Developer και σας καλωσορίζω στο προσωπικό μου portfolio μέσα από το οποίο, θα βρείτε όλη την εργασία και ότι καινούργιο φτιάχνω.

Από βίντεο μέχρι εικόνες, από ιστοσελίδες μέχρι αυτό το αγαπημένο blog, από e-shop με εκπληκτικές προσφορές μέχρι πυραυλικά συστήματα (πλάκα κάνω).....

Με το άνοιγμα της κατηγορίας blog, σήμερα, αποφάσισα να γράψω και αυτό το θέμα καλωσορίσματος και να σας παρουσιάσω όλο τον χάρτη της ιστοσελίδας μου:

1. Η αρχική σελίδα (το γνωστό Homepage) -> ΔΕΝ ΥΠΆΡΧΕΙ (το σιχαίνομαι)
2. Η σελίδα Βίντεο (Vlog) με όλα μου τα βίντεο από το κανάλι μου στο YouTube
3. Η σελίδα Επικοινωνίας, όπου μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί μου, εύκολα και γρήγορα
4. Η σελίδα Ιστοσελίδες, όπου μπορείτε να δείτε τα έργα μου και να παραγγείλετε αν θέλετε
5. Η σελίδα Εικόνες, όπου μπορείτε να δείτε γραφιστικά επεξεργασμένες εικόνες μου
6. Η σελίδα Blog, όπου μπορείτε να διαβάζετε θέματα γραμμένα μόνο από εμένα και τους συνεργάτες μου.
7. Η σελίδα Forum, περιέχει φόρουμ ανταλλαγής απόψεων γενικών θεμάτων, εμπορίου και ιστοσελίδων.
8. Η σελίδα e-shop, είναι κατηγορία προώθησης εξαιρετικά προηγμένων τεχνολογικά ηλεκτρονικών προϊόντων τα οποία ξεπερνούν σε τεχνολογία τα μεγαλύτερα ονόματα της αγοράς.
Tablets, Κινητά, Κάμερες και πολλά άλλα, είναι αυτά που θα βρείτε, όλα τα προϊόντα σας παραπέμπουν σε μια πολύ καλή συμφωνία με τον διανομέα που συνεργαζόμαστε στο HongKong.


Σας εύχομαι, καλή διαμονή και διασκέδαση στην Ιστοσελίδα μου.

Με εκτίμηση, Νικόλαος Λάγιος

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Εικόνες θέματος από fpm. Από το Blogger.